.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر پایلوت ارتقاء کیفیت نان استان:
آغاز طرح حذف جوش شیرین از نان در مازندران

 شمال نیوز: دبیر پایلوت کیفی سازی نان استان گفت: با آغاز طرح پایلوت کیفی سازی نان در استان مازندران، نانوای باسابقه ساروی، برای اولین بار در فرآیند پخت نان ماده غذایی کاملا طبیعی و بی ضرر جایگزین جوش شیرین شد.

فریدون امیریان با بیان این مطلب اظهار داشت : سید حبیب حسینی با 28 سال سابقه خبازی با گذر از مشکلات و همچنین ارتباط موثر و مستمر با متخصصان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 توانست برای اولین بار نان لواش و بربری را بدون استفاده از جوش شیرین و با ماده ای طبیعی و بسیار ارزان قیمت تولید کند.

وی با اشاره به مضرات استفاده از جوش شیرین در فرآیند پخت نان از جمله ایجاد ناراحتی های گوارشی و سوء هاضمه، عدم جذب آهن و کلسیم و ایجاد بیماری های کم خونی، خستگی زودرس و حتی تضعیف حافظه افزود: به دلیل اهمیت این موضوع، نان تولید شده توسط این نانوای مبتکر در چندین مرحله توسط واحد کنترل کیفی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 و همچنین دانشگاه علوم پزشکی مازندران مورد آزمایش قرار گرفت که برآیند تمامی این آزمایشات ثابت می کند نان تولید شده توسط آقای سید حبیب حسینی فاقد جوش شیرین است.

مشاور مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور تاکید کرد: اکثر خبازان خصوصا لواش پزها تصور می کردند که بدون استفاده از جوش شیرین نمی توان نان مرغوب تولید کرد در حالی که این نانوای ساروی بدون استفاده از این ماده مضر نان لواش و بربری با کیفیت عالی تولید می کند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته شرایطی فراهم شود تا این نانوای خلاق بتواند ابتکار مذکور را به نام خود ثبت نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.